Weboldalunkon a gyorsabb és kényelmesebb használhatóság miatt sütiket használunk, valamint statisztikai szempontból (látogatottság mérése, cikkek népszerűségének vizsgálata) felhasználjuk. 

Az oldal megtekintésének folytatásával Ön elfogadja ezen sütik használatát.

 

Áraink

BmS Motordiagnosztika Érd

 

 

 

 

Normatételeink

 

Benzines szívómotor motormenedzsment rendszer (legtöbb benzines modell a kilencvenes évektől) műszeres vizsgálata, hibafeltárás négy hengeresig: 45,000 Ft - 3,5 óráig - Öt hengeresnél és felette: 58,000 Ft- 4,5 óráig

Turbós benzinmotor, szívócső befecskendezéssel, motormenedzsment hibafeltárás négy hengeresig: 58,000 Ft - 4,5 óráig - Öt vagy több hengerszámnál: 81,000 Ft - 6 óráig.

- Közvetlen befecskendezéses benzinmotor, motormenedzsment hibafeltárása négy hengeresig: 71,000 Ft - 5,5 óráig - Öt hengeresnél és felette: 91,000Ft - 7 óráig.

Korszerű dízel rendszerek (pl. TDCi, HDI, CRDi, JTD, CDTi, CRD, stb.) műszeres vizsgálata, hibafeltárása, 4 hengeresig: 65,000 Ft - 5 óráig - Öt vagy több henger esetén: 91,000 Ft 7 óráig.

Hibakód olvasás: 8,000 Ft

 

- Kompresszió mérés benzines modelleken, normál, akadálymentes hozzáférés esetén: 2,500 Ft hengerenként

- Kompresszió mérés dízel modelleken, normál, akadálymentes hozzáférés esetén: 3,500 Ft hengerenként

- Veszteség mérés hengerenként, benzines modelleken, normál, akadálymentes hozzáférés esetén: 3,000 Ft 

- Veszteség mérés hengerenként, dízel modelleken, normál, akadálymentes hozzáférés esetén: 4,000 Ft

 

- K-jetronic bemelegedésszabályzó (Warm Up Regulator, WUR) felújítása: 65.000Ft

Speciális, egyedi indításgátló beépítése: 2 db. kulccsal 70,000 Ft

- Szakmai konzultáció, tanácsadás: megbeszélés alapján

 

Normatételeken kívüli munkáknál óránként, szerelőnként: 13,000 Ft



Benzines modelleken: 

- Kiszerelt benzinbefecskendező szelep (injektor) vizsgálata: 2,500 Ft/db 

- Kiszerelt benzinbefecskendező szelep (injektor) vizsgálata és sikeres tisztítása: 5,000 Ft/db 

- Kiszerelt, közvetlen befecskendezéses, mágnestekercses benzinbefecskendező szelep injektor) vizsgálata: 5,000 Ft/db 

 

 

 

 

Vállalási feltételek, tájékoztatások

 

 

Dióhéjban: 

 

 
 
- kérjük kapcsolatfelvétel céljából - ha lehetséges - e-mailben jelentkezzenek
 
- a vizsgálatok helyszíni megvárására nincs lehetőség 
 
- kérjük legalább fél tankkal érkezzenek, a forgalmi engedélyt hozzák magukkal
 
- kérjük az autó leadásakor tájékoztassanak minket lehetőség szerint minden releváns információról, bonyolultabb esetekben akár írásban is célszerű összefoglalni mindent a problémáról és az autó előéletéről 
 
- csak olyan gépkocsi vizsgálatát vállaljuk el, ami eléri a közúti közlekedésben minimálisan elvárható műszaki színvonalat
 
- időszakos hibák esetén akkor is felmerül költség, ha a hibajelenség nem lép fel, és a hiba okát nem lehet megállapítani
 
- a vizsgálatok egy részében a kipufogógázok elemzésére sor kerül. Ennek a hibátlan kiértékelése csak tökéletes kipufogórendszerrel valósítható meg 
 
- időszakos (kiszámíthatatlanul, vagy ritkán előforduló) hibáknál a diagnosztika költsége jellemzően magasabb, mint állandó hibák esetében. Ritkán előforduló jelenségeknél sokszor célszerű inkább várni addig, amíg a hiba nem jelentkezik gyakrabban
 
- időpontkérés előtt tájékozódjanak a szolgáltatásainkról és az árainkról, és feltétlenül olvassák el gyakran feltett kérdések oldalunkat! 
 

 

Részletesebben: 

 

- 2016 MÁRC. 31 UTÁN MÁR NEM VÁLLALJUK A KUGELFISCHER, D-, K-, KE JETRONIC RENDSZEREK JAVÍTÁSÁT. 

 

- A kiszerelt K-Jetronic BEMELEGEDÉS SZABÁLYZÓK FELÚJÍTÁSÁT ÉS A BEFECSKENDEZŐ SZELEPEK VIZSGÁLATÁT, TISZTÍTÁSÁT TOVÁBBRA IS VÁLLALJUK.


 

- Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy nincs lehetőség arra, hogy a vizsgálatot megvárják. Ennek elsősorban baleset-megelőzési szempontból van jelentősége, de előfordul, hogy a műhelyben beszélgető, telefonáló ügyfeleink hátráltatják a munkánkat. Az időpont-egyeztetés alkalmával megpróbáljuk a vizsgálat időszükségletét megbecsülni, így segítve ügyfeleinket abban, hogy a gépkocsi eljuttatását és átvételének időpontját meg tudják tervezni.

 

- A "csak nézzen már rá mesterem egy szempillantásra" jellegű felkérésekkel kapcsolatban meglehetősen szkeptikusak vagyunk. A "ránézésnek egy szempillantásra" persze nincs akadálya, de túl sok értelme sincs. Megalapozott véleményt alkotni még két szempillantás alatt sem tudunk. (Sajnos. Ha tudnánk, akkor a szerviz évente csak másfél hétig lenne nyitva. A többi időt felváltva a Fidzsi szigeteken, Barbadoson, és a londoni Ritz szállóban vészelnénk át.)

 

- időszakosan fellépő hibák esetén célszerű a vizsgálattal addig várni, amíg a hiba elfogadható gyakorisággal nem jelentkezik. Ha egy hiba órákon át nem jelentkezik, a vizsgálóeszközök lefoglaltsága, és a belefektetett idő jelentős kiadással jár. Ennek az anyagi kockázatát nem tudjuk átvállalni. 

 

- Kérjük az autó leadásakor próbálják meg tudomásunkra hozni az összes információt az autó kezeléséről, a hibajelenségről és a korábbi javítási kísérletekről. Ha a vizsgálat második napjának a végén derül ki, hogy az időszakos hiba pl. csak esőben és fekvőrendőrön jön elő, akkor tucatnyi munkaóra ment el "feleslegesen", ami senkinek nem előnyös. A korábbi javítások számlái, munkalapjai pedig segíthetnek a tisztánlátásban az előélettel kapcsolatban. 

 

- Kérjük, a vizsgálatra ne kiszáradt tankkal hozzák az autókat. Ha mégis úgy alakul, hogy alacsony a szint, akkor a céges számlás tankolásról / üzemanyagkártyáról az autó leadásakor tájékoztassanak.

 

- Hasonlóan problémás, ha a vizsgálatra hozott autó műszaki állapota nem üti meg a közúti közlekedésben minimálisan elvárható műszaki színvonalat. Nem tudjuk elvállalni az autót, ha annak sérült, lyukas a kipufogója, vagy az egyéb állapota miatt (fék, kormány, futómű, stb.) kockázatot jelent vele akár egy pár kilométeres próbaút is. 

 

- Mivel a diagnosztika során általunk használt adatbázisok alapvetően motorszám, ill. motorkód alapján különböztetik meg a rendszereket, kérjük, hogy a vizsgálatra a forgalmi engedélyt hozzák magukkal, az autó beazonosításának sokszor időigényes folyamatát ezzel jelentősen rövidíteni tudjuk.

 

- Egyes gépkocsi-típusok, mint például a Fiat-csoport tagjai, a Peugeot, vagy a Citroen, olyan transzponderes indításgátló rendszerrel lettek szerelve, amelyek különösen érzékenyek a tápfeszültség hirtelen változásaira. Emiatt sajnos nem tudunk felelősséget vállalni azokért a károkért, amelyek az akkumulátor töltése, ill. cseréje során az indításgátló rendszerben következnek be.

 

A gumi-, ill. műanyag alkatrészek öregedése miatt körültekintő szerelés mellett sem lehet teljes mértékben kizárni, hogy egyes elemek, rögzítőfülek sérüljenek, törjenek, ez főleg korosabb autók esetében fennálló kockázati tényező. Az ilyen kellemetlen eseményeket megpróbáljuk elkerülni, de erre felelősséget vállalni nem tudunk. Ugyanez vonatkozik az agyonkorrodált, kihajtási kísérletnél beleszakadó csavarok esetére is. 

  

- A hibafeltárás nem azonos a hiba javítással, és "X" komponens javítása nem garantálja, hogy másnap "Y" komponens nem hibásodik meg. Egy autóban rengeteg funkció és alkatrész van: ha ma kicserélünk egy rossz gyújtótrafót, és másnap meghibásodik egy másik henger injektora, hiába hasonló a hibajelenség, az attól még két külön komponens, két külön funkció.  

 

- Kérjük időpontegyeztetés előtt tájékozódjanak a vállalási árakról, és olvassák át Gyakran feltett kérdések oldalunkat. 

 

 

 
ELÉRHETŐSÉGEINK: 
 
BmS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize 
 
2030 Érd, Rózsa u. 5. 
BmS
 
Előfordul, hogy túlterheltségünk miatt kénytelenek vagyunk a telefont átmenetileg kikapcsolni. Ilyen esetben a kapcsolatfelvétel legbiztosabb módja az email, vagy itt:
 
 
Email: info@injektor.hu
 
NYITVATARTÁS: 
Hétfőtől péntekig: 8-15 óráig. 
     
ÜGYFÉLFOGADÁS ELŐZETES IDŐPONTEGYEZTETÉS ALAPJÁN,
 
AUTÓ ÁTVÉTEL ÉS KIADÁS KIZÁRÓLAG NYITVATARTÁSI IDŐBEN!
 

Befecskendezős Motorok Szervize • 2030 Érd Rózsa u. 5. • 06-30-598-8006 • info@injektor.hu