Weboldalunkon a gyorsabb és kényelmesebb használhatóság miatt sütiket használunk, valamint statisztikai szempontból (látogatottság mérése, cikkek népszerűségének vizsgálata) felhasználjuk. 

Az oldal megtekintésének folytatásával Ön elfogadja ezen sütik használatát.

 

Ügyfeleink szives figyelmébe ajánljuk

Tisztelt régi és leendő Ügyfeleink! 

 

SZINTE ÁLLANDÓ TÚLTERHELÉSÜNK MIATT A TELEFONUNK GYAKRAN KI VAN KAPCSOLVA. A BEÉRKEZŐ LEVELEINKET VISZONT RENDSZERESEN ELOLVASSUK, MEGVÁLASZOLJUK. 

 


Az eddigi gyakorlat szerint megpróbáltunk maximális rugalmasságot tanúsítani a kocsik munkaidőn kívüli átvétele-kiadása kapcsán. Heti több alkalommal vettünk át reggel 6 óra körül, és adtunk ki este 7 óra után gépkocsikat. Nemegyszer előfordult az is, hogy a megbeszélt késő esti, mondjuk 7 órai átvételre a kocsi tulajdonosa ráadásul csak jelentős késéssel tudott befutni. Megértjük, hogy legtöbbünknek túlzsúfoltak a napjai, ez viszont számunkra sajnos olyan többletterhet jelentett, amit 2014-től nem tudunk tovább vállalni. 


Mint már máshol is leírtuk: "Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy nincs lehetőség arra, hogy ügyfeleink a vizsgálatot megvárják. Ennek elsősorban baleset-megelőzési szempontból van jelentősége, de előfordul, hogy - a sok esetben erős összpontosítást igénylő - feladataink végzése közben a műhelyben beszélgető, telefonáló ügyfeleink hátráltatják a munkánkat. A telefonos - e-mail-es időpont-egyeztetés alkalmával megpróbáljuk a vizsgálat időszükségletét megbecsülni, így segítve ügyfeleinket abban, hogy a gépkocsi eljuttatását és átvételének időpontját meg tudják tervezni." 

A mindennapi diagnosztikai, javítási feladatainkon kívül számos, műszaki problémájára megoldást kereső hozzánk forduló autótulajdonos, szerelő levelét kell megválaszolnunk, nem is beszélve a gyakran tízpercenként megszólaló telefonjainkról. Közben alkatrészt hoznak, közben naponta több érdeklődő, időpontot egyeztető ügyféllel is foglalkoznunk kell, zajlik az élet, valamennyiünknek van épp elég feladata, nemritkán túl vagyunk hajtva. Ebbe a képbe sehogy sem fér bele a nézelődő, kérdéseket feltevő, telefonáló, beszélgető, kocsija mellett toporgó ügyfél. 

Természetesen, ha előre egyeztetett időpontban, egy előre láthatóan csupán rövid időt kívánó feladatról van szó (pl. hibakód kiolvasás), értelemszerűen a gazdi a kocsi mellett maradhat. 

 

Még több információ: Gyakran feltett kérdések.

 

MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK! 

 
ELÉRHETŐSÉGEINK: 
 
BmS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize 
 
2030 Érd, Rózsa u. 5. 
BmS
 
Előfordul, hogy túlterheltségünk miatt kénytelenek vagyunk a telefont átmenetileg kikapcsolni. Ilyen esetben a kapcsolatfelvétel legbiztosabb módja az email, vagy itt:
 
 
Email: info@injektor.hu
 
NYITVATARTÁS: 
Hétfőtől péntekig: 8-15 óráig. 
     
ÜGYFÉLFOGADÁS ELŐZETES IDŐPONTEGYEZTETÉS ALAPJÁN,
 
AUTÓ ÁTVÉTEL ÉS KIADÁS KIZÁRÓLAG NYITVATARTÁSI IDŐBEN!
 

Befecskendezős Motorok Szervize • 2030 Érd Rózsa u. 5. • 06-30-598-8006 • info@injektor.hu